شورای شهر لس‌آنجلس روز سه‌شنبه درباره ممنوعیت اسلحه ارواح رای می‌دهد – CBS لس آنجلس


لس آنجلس (CBSLA) – شورای شهر لس آنجلس روز سه شنبه در مورد مصوبه ای رای خواهد داد که اسلحه ارواح را در شهر ممنوع می کند.

پرونده – دادستان شهر لس آنجلس نمونه های تفنگ ارواح را نمایش می دهد. فوریه 2021. (اعتبار: موسسه حقوقی شهر لس آنجلس)

در صورت تصویب، این فرمان که برای اولین بار توسط اعضای شورا، پل کورتز و پل کرکوریان در ماه آگوست پیشنهاد شد، «داشتن، خرید، فروش، دریافت و حمل و نقل اسلحه‌های گرم غیر سریالی با قاب‌های غیر سریالی، ناقص و گیرنده‌های ناتمام را ممنوع می‌کند. ”

در 31 آگوست، شورا به اتفاق آرا تصمیم گرفت که به دفتر دادستانی شهر دستور دهد تا پیش نویس ممنوعیتی مشابه آنچه در ماه اکتبر در سن دیگو اجرا شد، تهیه کند.

نقض این ممنوعیت جرم محسوب می شود.

اسلحه های ارواح که با نام کیت اسلحه نیز شناخته می شوند، بر خلاف تمام تپانچه های خریداری شده از سازندگان، از قطعاتی که معمولاً به صورت کیت عرضه می شوند و شماره سریال ندارند، در خانه مونتاژ می شوند. در ماه آوریل، رئیس جمهور جو بایدن با صدور یک اقدام اجرایی، وزارت دادگستری را به قوانین صحیح برای جلوگیری از گسترش سلاح های ارواح هدایت کرد.

موارد مرتبط: LAPD سلاح های روح را «همه گیر» اعلام کرد، کشفیات در چهار سال 400 درصد افزایش یافت

کورتز و کرکوریان خاطرنشان می‌کنند که کیت‌ها معمولاً بین 400 تا 525 دلار قیمت دارند، در جعبه‌های مقوایی حاوی بشکه‌های فولادی و سایر قطعات عرضه می‌شوند و «بیشتر از قوانین کنترل اسلحه کالیفرنیا فرار می‌کنند، زیرا قطعات سلاح‌های تمام‌شده نیستند».

اداره پلیس لس آنجلس گزارش داد که حداقل 1445 سلاح ارواح را در سال جاری کشف کرده است که نسبت به سال 2020 202 درصد افزایش داشته است.

بر اساس این پیشنهاد، میشل مور، رئیس LAPD در ماه ژوئیه گفت که سلاح های ارواح اکنون یک سوم کل سلاح های کشف شده توسط LAPD را تشکیل می دهند.

کورتز خاطرنشان کرد که تیراندازی در دبیرستان Saugus در سانتا کلاریتا در نوامبر 2019، که در آن یک دختر و یک پسر کشته شدند و هر سه همکلاسی آنها با شلیک یک دانش آموز مجروح شدند، با تفنگ روح انجام شد.

در تیراندازی سال 2013 در کالج سانتا مونیکا که منجر به کشته شدن شش نفر شد، از تفنگ ارواح نیز استفاده شد.

در ماه فوریه، شهر لس آنجلس از Polymer80 شکایت کرد که گمان می‌رود یکی از پرفروش‌ترین کیت‌ها و قطعات «تفنگ روح» باشد.