Windows 11 Subsystem For Linux لینوکس در ویندوز 11 یکداون

علاوه بر این، تعداد ویروس های منتشر شده برای لینوکس بسیار اندک است در حالی که ویندوز به تعداد زیادی ویروس مخرب دارد به همین دلیل است که شما بعد از نصب ویندوز در ابتدا نیاز به یک آنتی ویروس خوب دارید که لازم است برای آن هزینه کنید. برای دسترسی به اطلاعات این قسمت رعایت یک سری قواعد لازم است که توسط مدیر سرور مشخص شده است، مثلا حق دسترسی منوط به احراز هویت است که برای ادمین این امکان را فراهم میکند که کدام فایل قابل مشاهده و باز کردن است. لینوکس به دلیل ماهیت منبعباز بودن خود میتواند قابلیتها و امکان دسترسی بیشتری در اختیار کاربر قرار دهد. توجه کنید که یادگیری دربارهی و نیز میتواند به شما کمک کند؛ زیرا این سرورهای ابری برای میزبانی سرورهای ویندوز و لینوکس استفاده میشوند. هر چند که دانش برنامهنویسی میتواند به تجربه بهتر و جذابتر این سیستمعامل کمک کند. یک سرور اختصاصی فیزیکی با استفاده از نرم افزارهای مجازی سازی، به چند سرور مجازی مختلف تقسیم می شود. ​​&;!

لینوکس یا ویندوز به صورت ساده تر می توان بیان کرد که برای اینکه بتوان صفحات وب را به نمایش گذاشت، به وب سرور نیاز است. در این قسمت درمورد مفهوم کلی وب سرور و انواع آن برای شما توضیح دادیم. سرورهای مجازی ارائه شده توسط ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب به صورت -و یا بوده به طوری که کاربر باید خود تمامی امور راهاندازی را انجام دهد و خدمات دهنده فقط ملزم است تا سرور با منابع موردنظر شما را بر روی سرور ایجاد کرده و بر روی آن سیستم عامل شما را نصب کند و یک آدرس اختصاصی جهت دسترسی شما بر روی آن تنظیم کند. سرور مجازی برای بایننس یک سرویس سرور مجازی است که به کاربران بایننس اجازه می دهد تا با استفاده از منابعی مانند پردازنده، حافظه و فضای دیسک فیزیکی، سرورهای مجازی را برای اجرای نرم افزارهای مرتبط با تجارت ارزهای دیجیتال ایجاد کنند.

به عنوان مثال، اگر از کاربران ویندوز ۱۰ هستید، میتوانید به تنظیمات حریم خصوصی سیستمعامل مراجعه کرده و گزینههای مربوط به جمعآوری اطلاعات را مشاهده کنید. برای استفاده از 11 در فروشگاه مایکروسافت در ویندوز 11، باید بیلد 22000 یا بالاتر ویا ورژن ۲۰۰۴ و بالاتر ویندوز ۱۰ را اجرا کنید. برای این کار باید روی پارتیشن جدید کلیک راست کرده و گزینه «» را انتخاب کرد. البته راههایی برای غیرفعالسازی این قابلیتهای ویندوز از طریق اپلیکیشنهای مختلف وجود دارد، هرچند که گاهی وقتها مشکلاتی همچون خرابی سیستمعامل را به همراه خواهند داشت. در ادامه این مقاله با کوئرا بلاگ همراه باشید تا نقاط قوت و ضعف دو سیستم عامل برتر امروزی را بررسی کنیم و ببینیم بین لینوکس یا ویندوز کدام یک برای شما بهتر است. این مسئله باعث شده تا هر نسخه یا توزیع لینوکس برای کار خاصی به صورت تخصصی طراحی شده باشد.

چگونه وارد سرور هایپیکسل شویم اما اگر یک تصویر کلی از هر دو سیستمعامل ویندوز و لینوکس ایجاد کرده و از دور به آنها نگاه کنید، بدون شک لینوکس از نظر طراحی قابل اعتمادتر خواهد بود. توجه: در انتخاب سطح لایسنس، دقت کنید، زیرا امکان تغییر و ارتقا آن وجود ندارد. علاوه بر این امکان تغییر در این روند توسط کاربر وجود ندارد. گرچه مایکروسافت پس از جمعآوری دادههای مورد نیاز خود از سیستم کاربران سعی میکند هویت کاربر را ناشناس کرده و به حریم خصوصی آنها احترام بگذارد، اما به نظر میرسد که این خرید هاست لاراول با کیفیت تضمینی روند کافی نیست. لینوکس و ویندوز سیستم عاملهای شناخته شدهای در دنیای کامپیوتر به شمار آمده و هرکدام طرفداران سرسخت خود را دارند. در مقابل، سیستمعامل لینوکس یک راهحل عالی برای علاقهمندان به حریم خصوصی خواهد بود، چرا که اغلب توزیعهای لینوکس اطلاعات چندانی را جمعآوری نمیکنند. گرچه مایکروسافت هرگز اطلاعات کاربران خود را به صورت علنی افشا نخواهد کرد، اما عدم کنترل روی اطلاعات و دادههای شخصی در سیستمعامل ویندوز یک نقطه ضعف بزرگ برای آن محسوب میشود.