درمان دیسک کمر در منزل دکتر رضایی

تحریک عصب که از آن تحت عنوان نور و مدلاسیون یا تحریک طناب نخاعی یاد میشود تخصصی ترین روش برای کاهش درد محسوب میشود و برای افرادی که دچار درد شدید پایین کمر هستند و سایر روشهای موجود به بهبود آنها کمک نکرده است بسیار سودمند میباشد. در مواردی که سایر روشهای درمانی شکست میخورند انجام عمل جراحی به عنوان یک روش برای تسکین درد ناشی از آسیب دیدگی شدید اسکلتی عضلانی یا رفع فشار از روی عصب توصیه خواهد شد. در ایالات متحده آمریکا، کمردرد به عنوان پنجمین عامل مراجعه به پزشک شناخته شده است. اما آنچه جالب است بدانید این است که، در طی قرن های اخیر با پیشرفت علم و تکنولوژی با روش های غیر تهاجمی و بدون جراحی می توان به درمان این بیماری پرداخت. این وضعیت با ورزش، فیزیوتراپی و تقویت عضلات قابل برطرف شدن است. یکی دیگر از راه­های درمان کمردرد کمربندهایی است که پزشکان به بیماران توصیه می­کنند این کمربندها وضعیت کمر و مهره­ها را ثابت نگه می­دارد و باعث می­شود در طولانی مدت ترمیم یابند. فیوژن ستون فقرات یک روش درمانی رایج برای درد مزمن قسمت پایین کمر نیست. برای برخی از بیماران، درمانهای دیسک کمر شامل انواع مختلفی از تزریق است که گاهی یک بار انجام میشود و گاهی در طی یک سری ویزیتهای متوالی انجام میشود. ​​.

شود، که تشخیص و درمان این بیماری بر عهده پزشک می باشد.

2001 کمر درد یا درد کمر یکی از دردهای شایع مفصلی است که اکثریت عموم در هر دوره سنی با آن مواجه شده اند. با این وجود، در برخی موارد ممکن است جراحی لازم باشد. با این حال، گفته میشود که هفتاد درصد افرادی که در طول عمر خود کمردرد را تجربه میکنند، ممکن است در سالهای بعد دوباره با کمردرد مواجه شوند. نقرس: از دلایل غیرمعمول برای زانو درد است اما افرادی که مبتلا به نقرس هستند ممکن است در ادامه با یک چنین مشکلاتی مانند درد در ناحیه نیز روبرو شوند. در چنین مواقعی به پزشک مراجعه می کند و گاهی نیز در منزل اقدام به دارو درمانی نموده و از مسکن ها جهت تسکین درد خود از مسکن و شل کننده عضلات استفاده می نمایید. هر کدام از بیماری ها به طریق مختلف می تواند موجب ابتلا به کمر درد شود، که تشخیص و درمان این بیماری بر عهده پزشک می باشد. نیرو و فشار وارد شده از طریق ابزار می تواند موجب شود این نیرو از طریق دست ها و اندام های مختلف به بدن انتقال یابد. نشستن ها و ایستادن های نامناسب و قرار گرفتن وضعیت ایستا بدون هیچ گونه تحرک به ویژه زمان های که کج باشد خیلی آسیب زیادی به بدن وارد می آورد.

مصرف میوهها و سبزیجات نیز برای هیدراته نگه داشتن بدن و کاهش التهاب و همچنین درمان کمر درد موثر هستند؛ زیرا حاوی میزان زیادی فیتونوتریشن، ویتامینها و مواد معدنی برای عملکرد صحیح عضلات و اعصاب هستند. البته ضعف ساعد نیز ممکن است رخ دهد. این بیماری ممکن است به دلیل جراحی، تزریق و انتشار از طریق جریان خون ایجاد شود. کمردرد، که دومین بیماری شایع پس از سرماخوردگی است، ممکن است در طول عمر هر فردی چندین بار تجربه شود. درد زانو در افراد مسن بسیار شایع است. یکی از سوالات شایع در میان افراد این است که چه عواملی منجر به کمردرد می شود؟ عدم تحرک کافی می تواند منجر به آسیب دیدگی مفصل، سفتی عضله و کاهش خاصیت ارتجاعی آن گردد. چاقی و اضافه وزن می تواند منجر به درد کمر گردد. کمترین اعصاب نخاع شما در ناحیه حسی و عضلات راست روده خدمت میکند و آسیب رسیدن به این اعصاب میتواند منجر به عدم توانایی در کنترل ادرار و دفع مدفوع شود. پزشک شما با انجام یک معاینه کامل بدنی و بررسی سابقه پزشکی، از جمله بررسی علائم شما، ارزیابی شروع میکند. این آسیبها به دلیل استفاده بیش از حد، ساییدگی و پارگیف که با افزایش سن به وجود میآید.

ست خود را بپرسید.

انجام ورزش و حرکات کششی میتواند به کاهش درد، به ویژه در آرنج تنیس بازان، و بهبودی کمک کند. این تمرینات معمولاً شامل مانورهای کششی “stretching” است. البته پیش از شروع تمرینات حتما باید نظر متخصص ارتوپد، متخصص طب ورزشی یا فیزیوتراپیست خود را بپرسید. در ادامه با انواع تمرینات مناسب و مهم برای درمان دیسک کمر در منزل آشنا می شوید. تغییر سبک زندگی و ماشینی شدن اکثریت فعالیت ها موجب شده تا درد مفصل بیشتر شود و با شیوع بیشتری همراه باشد. بخش اول استخوان های مهره کمری اند که از ساختمان استخوانی تشکیل شده اند و جسم سختی هستند که وظیفه آن ها محافظت از ستون فقرات کمری می باشد. مفصل «ساکروایلیاک» (Sacroiliac) استخوان خاجی را در پایین ستون فقرات به دو طرف لگن متصل میکند. بالا رفتن سن سبب خشک شدن غضروف بین مهرهای میشود و هسته داخلی دیسک، بخش محیطی را پاره میکند و از آن بیرون میزند. فضای بین دیسک و ستون فقرات در این ناحیه حاوی قسمتی از سیستم عصبی است که از طریق آن، اعصاب نخاعی از داخل این اقدامات اولیه بعد از آسیب ورزشی و رعایت نکات فضا عبور میکنند. سوراخهای مهرهای در طول ستون فقرات روی هم قرار گرفته و مجرای (کانال) نخاعی را ایجاد میکنند که در درون آن طناب نخاعی قرار میگیرد.