استیسی آبرامز خواهان مسابقه مجدد است، پیشنهادی برای به چالش کشیدن برایان کمپ برای فرمانداری جورجیا اعلام می کند.


استیسی آبرامز دموکرات دوباره در رقابت برای پست فرمانداری جورجیا است و خود را برای یک مسابقه مجدد احتمالی در سال 2022 با برایان کمپ جمهوری خواه حاکم آماده می کند.

به طور گسترده حدس زده می شد که آبرامز پس از باخت اندک در انتخابات فرماندار جورجیا در کمپ در سال 2018، دوباره برای پست انتخابی نامزد خواهد شد. این دو با کمتر از 60000 رای از یکدیگر جدا شدند و آبرامز در ابتدا حاضر به قبول اتهامات سرکوب گسترده نبود. رای دهندگان کمپ، وزیر امور خارجه وقت و مسئول نظارت بر انتخابات، این اتهام را رد کرد.

در اولین ویدئوی خود از کمپین، آبرامز روز چهارشنبه گفت که برای فرمانداری نامزد می شود “زیرا فرصت ها در ایالت ما نباید با کد پستی، پیشینه یا دسترسی به قدرت تعیین شوند.”

آبرامز گفت: “اگر گرجستان ما بخواهد به فصل بعدی و بزرگترین خود برود، ما به رهبری نیاز خواهیم داشت.” رهبری که می داند چگونه کار را انجام دهد. رهبری که بدون مسئولیت پذیری اعتبار نمی گیرد. رهبری که درد واقعی مردم را درک می کند و برنامه های واقعی دارد.”

کمپ کمپین انتخاباتی مجدد خود را تابستان گذشته با تظاهراتی در محل نمایشگاه ملی جورجیا و تبلیغاتی که آبرامز و “افراد لیبرال” را هدف قرار داده بود، آغاز کرد، اگرچه او هنوز در این رقابت شرکت نکرده بود.

از زمان آخرین ریاست دولت، آبرامز به یکی از فعالان برجسته حقوق رای در کشور تبدیل شده است. این امر به جورجیا کمک کرد تا در طول انتخابات ریاست جمهوری 2020 آبی رنگ شود، زیرا جو بایدن اولین دموکراتی بود که در نزدیک به سه دهه گذشته پیچ ایالت را به دست آورد.

این ایالت همچنین هر دو کرسی خود را در سنای ایالات متحده در انتخابات ویژه سال 2021 که منجر به پیروزی دموکرات‌های جان اوسف و رافائل وارناک شد، لغو کرد. این دو نماینده به دموکرات‌ها کنترل اکثریت محدود اتاقی که به همان اندازه تقسیم شده بود را دادند.

نیوزویک برای اظهار نظر در مورد ورود آبرامز به مسابقه با کمپ تماس گرفت، اما قبل از انتشار هیچ پاسخی دریافت نکرد.

این یک داستان در حال توسعه است و با در دسترس قرار گرفتن با اطلاعات بیشتر به روز می شود.

استیسی آبرامز خواهان بازی مجدد دولت در سال 2022 است
استیسی آبرامز، فعال حقوق رای، اعلام کرد که در سال 2022 برای فرمانداری جورجیا نامزد خواهد شد و ترتیب مسابقه مجدد با برایان کمپ، جمهوری خواه فعلی را خواهد داد. در بالا، آبرامز قبل از سخنرانی در تظاهرات Souls to the Polls در 17 اکتبر در نورفولک، ویرجینیا معرفی شده است.
زک گیبسون / گتی ایماژ